CV maken als administratief medewerker

Solliciteer je naar een baan als administratief medewerker? En heb je al een leuke vacature gevonden? Zorg dan dat je een goed cv maakt om je te kunnen onderscheiden van anderen.  Begin met de belangrijkste zaken bovenaan je cv sjabloon te vermelden. Hieronder een indeling als voobeeld voor  cv administratief medewerker.

  • persoonlijk profiel
  • persoonlijke gegevens
  • recente werkervaring als administratief medewerker
  • opleidingen
  • vaardigheden

 

Vaardigheden administratief medewerker

Wanneer je solliciteert naar een functie als administratief medewerker kijkt men ook naar welke vaardigheden je bezit. Enkele belangrijke vaardigheden voor een administratief medewerker zijn:

  • Accuraat
  • Analytisch denken
  • Organisatorisch
  • Gestructureerdheid
  • Oplossingsgerichtheid
  • Schriftelijke communicatie

Overzicht van vaardigheden van meer beroepen

Overige vermeldingen

Wanneer je de belangrijkste onderdelen op een curriculum vitae voor administratief medewerker hebt vermeld kun je bijvoorbeeld je referenties, hobby’s, interesses, prestaties en talenkennis erbij plaatsen. Let er wel op dat je cv relevant moet blijven (in de lijn van de functie en/of vacature) en laat overbodige zaken weg.